Klachtenregelement 

Wij proberen zo goed mogelijk voor onze betrokkenen te zorgen. Toch kan het gebeuren dat je hierover niet tevreden bent. Je kunt ons dit laten weten en jouw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg.

Een medewerker van het Klachtenloket probeert jouw klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-3105392. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00u en 17:00u. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.


Voor meer informatie klik je op onderstaande button. 

KLACHTENLOKET




Je kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Jouw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt het geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat – jij en wij – ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan.

Voor meer informatie hierover klik je op onderstaande button. 

GESCHILLENCOMMISSIE